سمت راست آقای باغبان زاده – مدیرعامل اجداد زربال

سمیناری تحت عنوان “استراتژی ها و تکنولوژی های نوین پیترسایم در ایران” در هتل المپیک تهران برگزار شد که البته جاش نیست در خصوص کیفیت و کمیت اون الان چیزی بگم یا بنویسم اما در کل می شه گفت که نمایش بدی نبود هر چند از شرکت پیترسایم-شاخه ایران، توقع بیشتری داشتم
شما می تونید عکس های این سمینار رو در لینک زیر ببینید
http://www.itpnews.com/aks/showlist-7.aspx?Itemid=429

ضمنا در این سمینار با آقای باغبان زاده هم عکسی رو به یادگار گرفتم که براتون گذاشتم.
چهره ایشون در صنعتی که من در اون مشغول به فعالیت هستم آشنا هست اما چون می خوام این عکس رو در سایت اصلی خودم که دوستان خوبم اون رو پیگیری می کنن قرار می دم؛ عرض می کنم که ایشون مدیر عامل شرکت زربال هستند و پیشنهاد می کنم به جای وقت گذاشتن به این که زربال چی هست و چی نیست رو از اینجا بخونید، توی گوگل سرچ کنید و هر اطلاعاتی که می خواهید رو پیدا کنید.

 

اشتراک گذاری:

24 فکر می‌کنند “با آقای باغبان زاده-مدیرعامل اجداد زربال

  1. سوزان نجمی

    علی باغبانزاده روز مرگت عین روز مرگ مرجانمهر ملعون شادی میکنم

  2. حمید

    ایشان از شرکت زربال رفت پس از دریافت میلیاردها تومان حقوق از بیت المال و تضییع حقوق بسیاری در شرکت. کسی که تمامی تصمیماتش را بر اساس پیامک ها و تلفن های افراد با توجه به شخصیت عجیبش اتخاذ می کرد کسی که به ساختار اصلا اعتقاد نداشت و تصمیمات لحظه ای و خلق الساعه جایگزین ساختار و برنامه یزی کرده بود و البته در جایزه تعالی سازمانی با نمایشهای مضحک سعی در برعکس نشان دادن شرایط شرکت می نمود کاش یک روزی پاسخگوی مدیریت و رفتار عجیب و غریب خودش باشه چرا که در دوران مدیرعاملی اش با یک هیات مدیره تشریفاتی که کارمندان زیر دستش را شامل می شدند روبرو بود و هر کاری خواست که بعضا اگر گفته شود باعث تعجب همگان خواهد شدانجام داد با وجود اینکه ناهنجاریهای شخصیتی زیادی داشت. البته قبل از ایشان قطعا باید مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر باید پاسخگو باشه چرا که ظاهرا کل سازمان از ساختار و غالب سازمانی خارج شده و ملوک الطوایفی و بدون برنامه اداره شد به امید دیدار این مدیران میلیاردر بگیر و ناکارامد در دادگاههای عادلانه .

  3. ....A

    باغبان زاده اگه این همه نفرین ازجانب کارگرها و خانواده های کارگرهای زحمتکش در حقت و خانواده ات میشه اگه این همه نفرین بسنگ می گفتند ریز میشد .به آهن می گفتند ذوب میشد وبه کوهی از یخ می گفتند آب میشد به درخت می گفتند خشک میشد
    خیلی برات متاسفم که این همه ظلم در حق کارمند کارگر و خانواده ها میکنی ،چقدر روحت زیاده چقدر بی حیا هستی تا کی میخواهی به این کار دیکتاتور بازی هات ادامه بدهی فکر با این کارها ت عشق می ورزی .
    خدایی هم هست که پاداش جهنم را نصیبت میکنه خیلی از خودراضی هستی برات متاسفم که هیچ کسی از خودت راضی نیستند من که سر پل صراط دامنتو میگیریم تا لحظه آخر هیچ وقت نمیبخشم.

  4. حمید ثابت

    واقعا باعث تاسفه چرا حراست بنیاد شهید عملکرد فساد انگیز ایشون رو بررسی نمیکنه؟ علت اینکه تعدادی راننده و نامه رسان و آبدارچی گردن کلفت رو بعنوان مدیر و مسئول و بازرس بجای افراد باتجربه و کارآمد گماشته چیست؟ چه خدماتی این افراد به این آدم معلوم الحال میدن که پاداشش پست و مقام به افراد بیسواد و بیصلاحیته؟چرا در مورد سوابق طفولیت این شخص بررسی نمیشه؟چرا هزینه های وحشتناک ساخت فضای سبز و درست کردن باغ و باغچه و استخر تزیینی و نماسازی دیوار که سر به میلیارها تومن میزنه توی یه شرکت تولیدی هیچ سوالی نمیشه؟ مگه کوثر صاحب نداره؟ مگه سرمایه خانواده شهدا محافظ نداره؟ چرا تمامی کارشناسان و مدیران لایق و کارآمد که سهم زربال رو توی بازار به بیش از ۹۰درصد رسانده بودند ازین شرکت رفتند؟ چرا یه مشت آبدارچی و راننده رو جایگزین مدیران لایق کوچ کرده نموده؟ایشون چه خواسته شرم آوری از یکی از کارمندان دون پایه سیبیل کلفت خود داشت که او اجابت نکرد و از شرکت رفت؟بدا به حال زربال و بدا به حال کوثر و بدا به حال اسکندری

  5. ناشناس

    علی باغبان زاده خیلی برات متاسفم می پرسی چرا منم در جوابت میگم خدا هیچ وقت ازت نگذره که بااهراگ شده بی دلیل بنده از جانب دیکتاتوری چون خودت که سبب خونه خراب من شدی فقط از خدا می‌خوام بحق همین ماه عزیز پاداش جهنم را بهت ارمغان بده .

  6. @A

    از خدای احد منان می‌خوام هرکسی که اشک کارگری در میاره دل خانواده شأن را درد میاره حق کارگرها را با اخراج کردن هاجشن میگیره که بخواهد باغبان زاده که هزاران لعنت خدا و فرشتگان خدا براو یاد بخواهد مدیر نمونه البته در اخراج کارگرها غیر این هیچ عملکرد مثبتی نخواهد داشت و ندارد شود وبه این نمونه بودنش افتخار میکند من که از ایشان نمی‌گذرم امیدوارم که خداوند در بدترین شرایط عذابش کندکه قطره قطره از اشکهای کارگارها و خانواده شأن بدترین عذاب الهی دچار گردد

  7. ناشناس

    هرچی بگین فایده نداره حداقل یه نامه بزنین مراجع بالاتر از خودش شاید فرجی بشه اونا هم بفهمم این آقا چکار میکنه.

  8. .......

    باغبان زاده من نه در حقت دعا میکنم ونه نفرین همین راه رو پیشروی کن بالاخره به یک مقصدی می‌رسی اون مقصد همراه تو هستند با درد آه و‌ اشک کارگران و‌خانواده شأن و نفرین هایشان من که اصلا از حقم نمیگذرم سره پل صراط جلوت میگیرم و امیدوارم که خدا هم ازت نگذره و نبخشدت ودرهیچ شرلیطی خودمو معرفی نمیکنم دیدار به قیامت سره پل صراط دادگاه الهی و حق تعالی

  9. امیر

    آقای باغبان ارده تا کی میخواهید نفرین‌های این کارگرها و زن وبچه هاشونو به یدک بکشی چرااین ظلم در حق کارگرها می‌کنی دوست نداری بانام نیک از شما یاد کنند خدا لعنتت کنه بحق ابوالفضل العباس لال از دنیا بری .تو که با اشکهای این کارگران و خانواده شأن قهقه میزنی بحق خوده خدا اشک خودتو و خانواده ات در بیاد بچه ها بتوانند جشن وشادی کنند برو به درک وجهنم که جایگاه ابدیت هست خدا ریشه هرچی آدم ظالم را از این کره خاکی بخشکونه .

  10. امیر

    دوستان من خودم ۸ماه در زربال واحد لاکان گیلان کار کردم. دیکتاتوری و عدم مدیریت این به اصطلاح استاد دانشکده رو به چشم دیدم. به گروه کارشناسان زربال چند پیشنهاد برای پیشرفت کار دادم که جواب منو با اخراج کردنم دادن. به جای اینکه با کار کارشناسی جواب بدن با مشت آهنین بی منطقی جواب دادن. باغبان زاده یه مشت کر و کور و بله قربانگوی بی فکر مثل رامب… میخواد که فقط چاپلوسی بکنن . در دوره مالکیت این آقا درصد زربال در بازار به شدت افت کرده و بازم افت میکنه.
    زربالو جزیره ای کرده تا ارتباط همه با هم قطع بشه. خود بی فکرش بمن گفت که زربال مثل ارتش میمونه و کسی حق پیشنهاد و فکر کردن نداره و فقط باید بگی چشم.
    کارشناسان خوب زربال مثل دکتر آتشی رفتن و فقط یه عده بیسواد موندن که دست به دستمالشون خوبه.
    این آقا نمونه خوب مدیریت ناکارآمد و افتضاح دولتیه.

  11. ساناز

    این اقا با اخلاق بدی که داره به صغیر و کبیر رحم نمیکنه، شرکت چینه با این اسم و برندو ظرفیت تولیدفقط تبدیل شده به یه اسم،، که از موقعکه زیر مجموعه زربال شده به اسم باسازی به یک شرکت نیمه تعطیل تبدیل شد،، واز موقع که این اقا مجدد تشریف اوردن دوباره باند بازی در این شرکت احیا شد،، وای به حال زر بال از حالا به بعد،، کاش کسی بود به داد ما کارگران برسه،، خدایا مددی

  12. علی

    این آقافقط یه عده آدم بله قربان گومیخواد دیکتاتوریش کارمندهای بدبخت اجداد زربال روبیچاره کرده خداخودش جواب ظلم هایی روکه کرده بده

  13. حسن

    مازندران رو جا انداختی.منم شنیدم که نسبت فامیلی داره با اسکندری.خوده اسکندری مشگل داره و گرنه باغبان زاده رو سر کار نمیذاشت و پر و بال نمیداد.مازندران بدتر از گیلان،گیلان بدتر از مازندران،اینا بدتر از شیراز،اینا بدتر از بد.به زودی مدارک مهمی از فسادش رو میشه و دستش قراره رو بشه.از یک جا خبر دارم که دارن روش کار میکنند و امارشو در آوردند فقط دارند بیشتر گند کاریشو در میارند.خیلی گفتند زرنگ بازی کرده و همه چیز جوری چیده و ردیف کرده تا همه کارهاش درست و تمیز به نظر بیاد ولی کور خونده از اونم زرنگتر هست.به زودی چینه خلاص میشه از شرش.

  14. امید رضا

    جناب آقای باغبان زاده فامیل خانم جناب اسکندری هستند و معلومه که حمایت میشند.اسکندری ریاست سازمان اقتصادی کوثر هستند که مرغ زربال زیر مجموعه کوثر هست.دو حالت داره.یا اسکندری از کارهای باغبان زاده خبر نداره که فاتحه مدیریت اسکندری رو باید خوند، یا خبر داره و سهم میگیره و شریک هستند در امور که وای به حال زربال و موثر.کم مونده علاوه بر ریاست زربال و شرکت چینه کل بنیاد رو هم صاحب بشه این آقای باغبان زاده با حمایت فامیل عزبزش آقای اسکندری.نهادهای نظارتی اقدام کنند.. فاجعه در راه است.بسیار افسون به حال زربال که با مدیریت بسیار بد و فاشیستی ایشان رو به زوال است.

  15. امید رضا

    جناب آقای باغبان زاده فامیل خانم جناب اسکندری هستند و معلومه که حمایت میشند.اسکندری ریاست سازمان اقتصادی کوثر هستند که مرغ زربال زیر مجموعه کوثر هست.دو حالت داره.یا اسکندری از کارهای باغبان زاده خبر نداره که فاتحه مدیریت اسکندری رو باید خوند، یا خبر داره و سهم میگیره و شریک هستند در امور که وای به حال زربال و موثر.کم مونده علاوه بر ریاست زربال و شرکت چینه کل گیلان رو هم صاحب بشه این آقای باغبان زاده با حمایت فامیل عزبزش آقای اسکندری.نهادهای نظارتی اقدام کنند.. فاجعه در راه است.بسیار افسون به حال زربال که با مدیریت بسیار بد و فاشیستی ایشان رو به زوال است.

  16. رضا

    فاتحه زربال را این آقا خوند.باغبان زاده که مدیر نیست..فقط گند کاری بلده نه مدیریت.قحطی مدیر بوده ظاهرا.

  17. فرهاد

    بدترین مدیر این باغبان زاده هست.فاجعه پشت فاجعه.چه حکمتی هست که با وجود مدیریت افتضاح ایشون هنوز بر مسند کار هستند.طبق فرمایش اون دوست عزیز.تایید میکنم که ایشان به جای مدیریت صحیح جلوی پیشرفت کار را گرفته و مانع از عملکرد خوبه کارکنان و عوامل میشوند.همه چیز سوری انجام میشود و برای توجیه کارهای خلاف خود کار گروه سوری تشکیل داده.از کارهای پشت صحنه ایشان هم که بهتر است حراست کل یا اداره اطلاعات که در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی ورود پیدا میکنند زودتر ورود پیدا کنند و بیشتر از این نگذارند این سرمایه عظیم به دست نالایق این آدم از بین برود.تا دیر نشده و اوضاع بدتر نشده مدیر دیگری جایگزین کنند.

  18. فاطمه

    ای بابا ایشون سر کلاس درس اعصاب درست و حسابی نداشت مدیر عاملی رو چه جوری تحمل میکنه؟

  19. یاسایی

    ایشان یک تنه و به تنهایی شرکت مرغ اجداد زربال را به ورطه نابودی کشاندند.
    مدیریت ایشان با تصمیمات نابخردانه، فوری و بدون تعقل و تعمق همراه بوده و هست. در بی کفایتی و بی لیاقتی ایشان همین بس که منابع انسانی در این شرکت از خود هیچ اختیاری نداشته و دخالت های بیجای ایشان در جزیی ترین امور زربال هر گونه خلاقیت را از کارشناسان و تیم زربال گرفته است. گواه این مدعا رفتن تعداد قابل توجهی از کارشناسان خبره شرکت زربال به شرکت های رقیب است.

  20. علی اکبر حسینی

    این آقا زربال رو هم داره به روز پزوهش و مرغداران تهران میندازهباز صد رحمت به زمان قربانی مدیر عامل قبلی لا اقل واسه خرید جوجه تو شرکت راهمون میدادن اگرم جوجه نمیدادن یه چایی بهمون میدادن . اما الان جز توهین خبری نیست مونوپول و انحصاری بشه هرچیزی همین میشه این اقا واسه فردا برنامه نداره چه برسه برای چند ماه و چند سال متاسفم واسه کوثر که چنین انتخابهایی میکنه هرکی استاد دانشگاه باشه لزوما مدیر خوبی نیست اینو هشت سال مملکت تجربه کرده

  21. عباس

    این بنده خدا صنعت مملکت را داره فلج میکنه حالا عکسش میزارین روی سایت.

    شرکت پژوهش کوثر از حالت کاملا فعال به حالت نیمه راکد درامد از افتخارات ایشونه

    تعطیلی مرغداران تهران از افتخاراتش هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.