به خدا اعتماد کن

هرچی خاطره ی تلخ داری بریز تو یه جعبه. عطر قدیمیت هم بذار داخلش. درش رو محكم ببند. جعبه رو به گوشه ای تاریک از ذهنت ببر.
یه عطر جدید بخر.برو حموم و خودت رو خوب بشور. لباسهای تمیز و نو بپوش.
عطر جدیدت رو انقدر بزن تا خوب حسش کنی. برو رو پشت بوم خونتون. به آسمان آبي نگاه کن، خيلي بزرگه، مثل یه سقف همیشه بالای سرته. حالا به روبرو نگاه کن، یه دشتي بزرگ پر از ساختمون مي بيني با آدمای جورواجور. آینده ات مثل روبروته نمی دونی توش چه خبره.
یه نفس عمیق بکش، امروز یه بوی تازه می دی، انگار که خودت نیستی، با بوی تازه هیچ خاطره ای نداری، مثل یه صفحه ی سفیدی برای نوشته های تازه. بذار زندگی روی صفحه های سفیدت هر چي كه دلش خواست بنویسه. برای خوب و بدش غصه نخور، حتی یه کتاب شیرین هم توش پر از صفحات تلخه.
به خدا اعتماد كن

اشتراک گذاری:

3 فکر می‌کنند “به خدا اعتماد کن

  1. masoud tehrani

    براستی کامل ترین کلمات را در مورد نوشتن رایحه جدید وشروع خاطرات برای تمام انسانهائی که می خواهند شروعی دوباره برای زندگی خود باید داشته باشند تا بتوانند از عطر وبو همچنین رایحه که به مانند یک برگی از کتابی تازه برای جوانهای جوان از خود می خواهند تا بتوانند با یک دنیا عطر های گذشته خود شروعی دیگر داشته باشید پس گذشته ها راهمانند نوشته دوست عزیزی که ما را هم در تجربه خود به اشتراک گذاشته همراه باشیم .

  2. فرشته

    شاید قرار بر این بوده مریم جان که شبیه اون باشیم چون از اونیم واسه همین بهمون اعتماد کرد و آفریدمون ولی ما ادمها فراموشکاریم.

  3. مريم

    خدا با اينكه آفريدشو مي‌شناخت بهمون اعتماد كرد و ما رو آفريد ، ايكاش ما هم مي‌تونستيم يه مقدار شبيه آفريدگارمون باشيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.