عیار فتوای آیت ا… سیستانی

Sistani_alihosseini
نه آدم مذهبی هستم، نه آدم سیاسی اما آدمی هستم که به دور رو برم رو درست و حسابی نگاه می کنم و نتایجی رو برای خودم می گیرم که باهاشون خوشحالم.
مثلا اصلا با داعش و الانصار و … کاری ندارم و برای خودم اعتقاد دارم که کلا این دم و دستگاه ها همه دارن زور قدرت و قدرت طلبی رو می زنن و هر کی از هر کی بدش میاد زود یه ارتش درست می کنه و میریزن سر همدیگه و برای اینکه توجیج دینی و مذهبی بهش بدن، یه پارچه رو درست می کنن و یه محمد رسول ا… وسط اش می زارن و بقیه داستان
حالا این وسط میریم سراغ اون قسمتی که برام جالب و سئوال شده:
آیت ا… سیستانی که ظاهرا مرجع تقلید بخشی از آدم های دنیا هست و اسم و رسمی هم داره ، اعلام جهاد علیه این داعیش کرده، تا اینجا یه حرکت انقلابی از ایشون.
اما
می خوام بدونم با این تکامل فکری و شعوری که برای مردم دنیا پیش اومده و میگن انسان ها به باورهای جدید اخلاقی و دینی رسیدن، می خوام بدونم چند نفر به حکم دینی  این مرجع تقلید از جا بلند شدن؟
از اونجایی که اجرای حکم مرجع تقلید از واجبات هست بنابراین به هر تعداد که برای اجرای این حکم بسیج بشن، می شه متوجه شد که این فرد عالی مرتبه و علی قدر چند مقلد داره و در کدام کشورها زندگی می کنن ! البته دلایل قانع کننده ای مثل پیری، بیماری و … رو هم باید در نظر داشت.

اشتراک گذاری:

1 فکر می‌کنند “عیار فتوای آیت ا… سیستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.